Wyniki wyszukiwania
Wyniki wyszukiwania 121-127 z 127.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji
-
Masz rację, że nigdy niczego nie można być pewnym i każdy jest do zdjęcia. Pytanie czy komuś będzie się chciało? Bo operacja, którą przedstawiłeś (z przenoszeniem 5 kolonii i stawianiu tam moonow + telepów za anty) brzmi trochę pracochłonnie. A celem jest, hmm... górnik. Nie wiem, nie znam się, ale czy flociarze nie wolą jednak złomować? (w sensie dużych, bojowych flot)
-
Cytat od Truck driver: „Pod zadnym pozorem nie rozkladaj planet blisko siebie. Najlepiej minimum 100 ukladow odstepu w kazdej galaktyce jesli nie chcesz stac sie latwym celem do farmienia. ” O tym się przekonałem na moim pierwszym uni, wiele lat temu. Co prawda nikt mnie nie farmił, ale to chyba tylko dlatego, że nie doczekałem tego momentu (grałem na tym koncie tylko z 8-9 mcy) Mimo wszystko paranoiczne rozglądanie się za świeżo rozlokowanym kontem rakietowym w pobliżu nie należało do najprzyje…
-
Cytat od ciap: „Jak widzę słoneczną na 35... ” Zatem jak widzicie graniczny górny poziom ES? Na dawnym ogame (przy prędkościach x1) satki przyciągały o wiele bardziej niż obecnie (inna proporcja dobowego wydobycia do wartości satelit). Niemniej, ktoś może nas pojechać przy okazji farmienia, albo być po prostu złośliwy i "zgasi światło". Ale jednak liczby mówią same za siebie. Koszt tych 1500 satek to jakiś maleńki procent kosztów odpowiadającego mu poziomu ES. Pytanie - na jakim poziomie na nowy…
-
@DUDEUSZ: No nie do końca. To że sytuacja jest jeszcze niestabilna, nie oznacza z automatu, że topka nic nie znaczy. A jeśli rzeczywiście nic nie znaczy, to szkoda że wszyscy na tym uni nie mamy po miesiącu 750 tys punktów, a tylko niektórzy. Sam jestem ciekaw, jak to się wszystko potoczy.
-