Recent Activities

• xLORD SITHx -

Liked nscr’s post in the thread PRZEPROSINY FILU.

Like (Post)
    a dzień dobry szanowni gracze i Ty Filu. to ja - nscr :D xD podesłano mi link do tej wyśmienitej dyskusji i aż odkurzyłem hasło do forum :D niby nie gram ale gram od prawie roku czasami zerkam na forum z ciekawości a czasami nawet przypilnuję tego ataku…
  • kruchy1916 -

Replied to the thread ABW [P N] & Selene [P N] & PoZiomek [P N] vs. Waldi [SGC] ~ 5459.74%.

Miało być ale nie było- no cóż bywa. Odrobisz sobie następnym razem - wierze w Ciebie ^^ dostaw trochę rozpuwaczy ponoć dobre na bunkry :E
  • cu8e -

Replied to the thread Olszak [WGP1920] vs. pracazaeuro ~ 2425.86%.

Dwa strzały w jeden dzien - czego chcieć więcej! Soczyste gratki! czekam na więcej :bdb:
  • Witam. Miało być więcej surowca a tak wyszło słabe rozbijanie :/ przynajmniej bunkier skruszony i miłe towarzystwo w locie :) Pozdrawiam sojusz i znajomych :D Dnia 24-02-2020 następujące floty spotkały się w walce: Agresor ABW [P N]
  • cu8e -

Replied to the thread Prędkość badań x14!.

@Art też jestem ciekaw, możesz już zdradzić czy chociaż koniec lutego czy raczej na marzec się szykować?
  • cu8e -

Liked edes’s post in the thread Prędkość badań x14!.

Like (Post)
    Kiedy wyniki i zmiana konfiguracji ?
  • Eko_Eko -

Liked Asiaa’s post in the thread DzbaN [DZBANY] vs. arnikanA [BOSS] ~ 2597.9%.

Like (Post)
    Witam :evil: Dziś zaprezentuję kolejny locik sojusznika. Miało być lepiej z zyskiem, ale cytujać DzbaNa "obrońca odpalił super wiosła" :quasi: :roll: Quote from DzbaN: “Pozdrowienia jak zawsze dla Dzbanów i Dzbannic ]:-D ” Quote: “
    Macham do plebsu z okna mego
  • thats -

Replied to the thread #59 Kicki [Mns] vs. prosiaczek [Anioly] ~ 1578.19%.

Ty to zawsze coś sobie wynajdziesz jak nie zagubiony deuter na moonie to pancerny chlewik, Gratulacje!
  • sheaker -

Liked Poka Bydlaka Smierdziela’s post in the thread Wersja 7.x - dyskusja.

Like (Post)