Dashboard

News

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

PRZEPROSINY FILU

44

nscr

ABW [P N] & Selene [P N] & PoZiomek [P N] vs. Waldi [SGC] ~ 5459.74%

0

Shimano [RONIN] vs. Mleczak [S-G] ~ 6354.05%

5

tereth2

Cashback 15% (25-26.02.2020)

0

Event - 9x więcej antymaterii a klasa Odkrywca

83

Maniak87

Recent Activities

• nscr -

Replied to the thread PRZEPROSINY FILU.

a dzień dobry szanowni gracze i Ty Filu. to ja - nscr :D xD podesłano mi link do tej wyśmienitej dyskusji i aż odkurzyłem hasło do forum :D niby nie gram ale gram od prawie roku czasami zerkam na forum z ciekawości a czasami nawet przypilnuję tego ataku…
  • Koloc -

Liked The Pawelec’s post in the thread ABW [P N] & Selene [P N] & PoZiomek [P N] vs. Waldi [SGC] ~ 5459.74%.

Like (Post)
    Witam. Miało być więcej surowca a tak wyszło słabe rozbijanie :/ przynajmniej bunkier skruszony i miłe towarzystwo w locie :) Pozdrawiam sojusz i znajomych :D Dnia 24-02-2020 następujące floty spotkały się w walce: Agresor ABW [P N]
  • Koloc -

Liked ^BrzydaI^’s post in the thread Reklama.

Like (Post)
    prosiłbym aby Niemcy coś z tym zrobili. Mam na myśli usunięcie reklamy która utrudnia, zasłania okno do logowania do gry. Rozumiem że chcą wypromować swoją grę i zdobyć nowych graczy ale to nie powinno odbywać się w ten sposób!!! <X
  • The Pawelec -

Posted the thread ABW [P N] & Selene [P N] & PoZiomek [P N] vs. Waldi [SGC] ~ 5459.74%.

Thread
    Witam. Miało być więcej surowca a tak wyszło słabe rozbijanie :/ przynajmniej bunkier skruszony i miłe towarzystwo w locie :) Pozdrawiam sojusz i znajomych :D Dnia 24-02-2020 następujące floty spotkały się w walce: Agresor ABW [P N]
  • tereth2 -

Replied to the thread Shimano [RONIN] vs. Mleczak [S-G] ~ 6354.05%.

Quote from Ecc0: “To skąd ta pewność że się go "pozbyliście"? :E ” z tego co wiem tam nowy łeb jakiś gra aczkolwiek ... widząc jego styl gry był aktywny 48h nie gasła lampa .. bał się iść spać to poszedł UFS bo bez bota wiadome nie ugra nic…