Dashboard

News

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

kruchy vs. PuLPeT [NOLIMIT] ~ 4223.85%

0

ABW [P N] & Selene [P N] & PoZiomek [P N] vs. Waldi [SGC] ~ 5459.74%

1

kruchy1916

Olszak [WGP1920] vs. pracazaeuro ~ 2425.86%

1

cu8e

Prędkość badań x14!

23

cu8e

#59 Kicki [Mns] vs. prosiaczek [Anioly] ~ 1578.19%

8

thats

Recent Activities

• kruchy1916 -

Posted the thread kruchy vs. PuLPeT [NOLIMIT] ~ 4223.85%.

Thread
    ktoś zapomniał o fs :huh: malutki pulpecik przed snem. pozdro buddy i kupie dex x_x
    Dnia 24-02-2020 --:--:-- następujące floty spotkały się w walce: Agresor kruchy ________________________________________________ Okręt wojenny 10.000 Pancernik 34.000
  • skar -

Liked nscr’s post in the thread PRZEPROSINY FILU.

Like (Post)
    a dzień dobry szanowni gracze i Ty Filu. to ja - nscr :D xD podesłano mi link do tej wyśmienitej dyskusji i aż odkurzyłem hasło do forum :D niby nie gram ale gram od prawie roku czasami zerkam na forum z ciekawości a czasami nawet przypilnuję tego ataku…
  • xLORD SITHx -

Liked nscr’s post in the thread PRZEPROSINY FILU.

Like (Post)
    a dzień dobry szanowni gracze i Ty Filu. to ja - nscr :D xD podesłano mi link do tej wyśmienitej dyskusji i aż odkurzyłem hasło do forum :D niby nie gram ale gram od prawie roku czasami zerkam na forum z ciekawości a czasami nawet przypilnuję tego ataku…
  • kruchy1916 -

Replied to the thread ABW [P N] & Selene [P N] & PoZiomek [P N] vs. Waldi [SGC] ~ 5459.74%.

Miało być ale nie było- no cóż bywa. Odrobisz sobie następnym razem - wierze w Ciebie ^^ dostaw trochę rozpuwaczy ponoć dobre na bunkry :E
  • cu8e -

Replied to the thread Olszak [WGP1920] vs. pracazaeuro ~ 2425.86%.

Dwa strzały w jeden dzien - czego chcieć więcej! Soczyste gratki! czekam na więcej :bdb: