You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Oficjalne Forum OGame.pl. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Jurgen

Podwójny As

  • "Jurgen" is male
  • "Jurgen" started this thread

Posts: 349

Date of registration: 3 Sep 06

Location: Tarnogród

  • Send private message

1

Monday, 28 May 2012, 10:01

proby moonowe

Witam
Dawno juz sie nie zajmowałem robieniem prób moonowych, po 3 latach wrocilem do gry i musze nadrabiac zaległosci:) Kolega z sojuszu który ma duzo wiecej pkt o de mnie chce mi zrobic proby moonowe i mowi zebym sobie podstawil jakas mala flotke i zebrał zom. Pytanie jest takie - czy moge ten złom zebrać i sobie go wziąć? Bo normalnie silniejszy gracz moze wysylac surowce słabszemu wiec to by bylo jedno i to samo.. przynajmniej mi sie tak wydaje. Czekam na odpowiedz:)





TOP 633

NieNieBojeSie

Potrójny As

  • "NieNieBojeSie" is male

Posts: 475

Date of registration: 23 Nov 05

Location: się biorą dzieci?

Occupation: Informatyk ;)

  • Send private message

2

Monday, 28 May 2012, 10:14

Mozesz zebrac jesli probe robi Ci gracz silniejszy. :)


]:-D Matthew]:-D

Uni Orion [ON]


Veni, vidi, vici....


Lisu666

Podwójny As

  • "Lisu666" is male

Posts: 313

Date of registration: 12 Nov 06

Location: Kielce

Occupation: Wieczny Student

  • Send private message

3

Monday, 28 May 2012, 10:22

Gracz silniejszy może zawsze wysłać Ci surowce, nie jest ważne to w jakiej postaci, czy to złom czy w normalny sposób. Poczytaj regulamin a większość pytań sama się rozwiąże:)

Pozdrawiam.

Jurgen

Podwójny As

  • "Jurgen" is male
  • "Jurgen" started this thread

Posts: 349

Date of registration: 3 Sep 06

Location: Tarnogród

  • Send private message

4

Monday, 28 May 2012, 11:09

Dzieki wielkie za pomoc:)





TOP 633

Duch82

Zbanowany

  • "Duch82" is male
  • "Duch82" has been banned

Posts: 419

Date of registration: 10 Oct 11

Location: Tilburg

Occupation: spadkobierca

  • Send private message

5

Monday, 28 May 2012, 11:28

a jesli ja robie mocniejszemu graczowi i ja np zlom zbiore?
Być głupim, samolubnym i cieszyć się dobrym zdrowiem to trzy warunki szczęścia, ale gdy brak głupoty, wszystko inne nie ma znaczenia.
Autor: Gustaw Flaubert



...........................

ciap

Zbanowany

Posts: 7,844

Date of registration: 23 Feb 06

  • Send private message

6

Monday, 28 May 2012, 12:07

jak Ty robisz próbę mocniejszemu to on Ci MUSI oddać złom/ MUSISZ zebrać sam :P
Narzędzia: Historia graczy [;

:rumieniec:

Ekhart

Forumowy As

  • "Ekhart" is male

Posts: 223

Date of registration: 1 Feb 08

Location: Eire

  • Send private message

7

Monday, 28 May 2012, 12:22

To jeszcze ja się upewnię

Mogę wysłać surowce silniejszemu graczu, żeby zbudował LMy i wysłał na mnie (albo po prostu oddać surowce za LMy wysłane na próbę moonową dla mnie)? Złom wtedy zbieram ja :p

NieNieBojeSie

Potrójny As

  • "NieNieBojeSie" is male

Posts: 475

Date of registration: 23 Nov 05

Location: się biorą dzieci?

Occupation: Informatyk ;)

  • Send private message

8

Monday, 28 May 2012, 12:30

O ile sie nie mysle to jest 24h na zakonczenie handlu. Czyli np jak mu wyslesz surke i w ciagu paru godzin pojdzie proba i ty wezmiesz zlom to bedzie ok ale jak zejdzie pare dni z tym to moze to byc potraktowane jako pusch w strone silniejszego. Moge sie mylic ale raczej nie


]:-D Matthew]:-D

Uni Orion [ON]


Veni, vidi, vici....


ciap

Zbanowany

Posts: 7,844

Date of registration: 23 Feb 06

  • Send private message

9

Monday, 28 May 2012, 12:30

Mocniejszy nie może dostać od Ciebie żadnych surowców jeżeli nie jest to handel i nie masz pozwolenia od GO na odbudowe sojusznika po złomie.

Nie możesz wysłać surowców komuś mocniejszemu na próby moonowe.

Możesz wysłać komuś niżej 70% wartości lm on się rozbije pozbierasz złom i odeślesz pz :P


NieNieBojeSie
Na handel nie jest 24h a 48h.

Quoted

Czyli np jak mu wyslesz surke i w ciagu paru godzin pojdzie proba i ty wezmiesz zlom to bedzie ok
To nadal będzie push.
Nie ma czegoś takiego jak handel - Ty komuś surowce on Ci próbę.
Handel to wymiana tylko surowców za surowce.
jeżeli mocniejszy dostanie surowce i nic nie odeśle z surowców jest push.
Narzędzia: Historia graczy [;

:rumieniec:

This post has been edited 3 times, last edit by "ciap" (28 May 2012, 12:35)


Duch82

Zbanowany

  • "Duch82" is male
  • "Duch82" has been banned

Posts: 419

Date of registration: 10 Oct 11

Location: Tilburg

Occupation: spadkobierca

  • Send private message

10

Monday, 28 May 2012, 12:54

oki dzieki czyli jak ja lece z proba do mocniejszego to ja zbieram zlom albo on ale musi mi go odeslac tak?
Być głupim, samolubnym i cieszyć się dobrym zdrowiem to trzy warunki szczęścia, ale gdy brak głupoty, wszystko inne nie ma znaczenia.
Autor: Gustaw Flaubert



...........................

NieNieBojeSie

Potrójny As

  • "NieNieBojeSie" is male

Posts: 475

Date of registration: 23 Nov 05

Location: się biorą dzieci?

Occupation: Informatyk ;)

  • Send private message

11

Monday, 28 May 2012, 13:02

Quoted

oki dzieki czyli jak ja lece z proba do mocniejszego to ja zbieram zlom albo on ale musi mi go odeslac tak?


Dokladnie tak. No wlasnie 48h. Wlasnie nie bylem pewny tego co napisalem ale tak mi sie wydawalo :)


]:-D Matthew]:-D

Uni Orion [ON]


Veni, vidi, vici....

This post has been edited 1 times, last edit by "NieNieBojeSie" (28 May 2012, 13:02)


ciap

Zbanowany

Posts: 7,844

Date of registration: 23 Feb 06

  • Send private message

12

Monday, 28 May 2012, 13:09

oki dzieki czyli jak ja lece z proba do mocniejszego to ja zbieram zlom albo on ale musi mi go odeslac tak?
Tak.:)

No wlasnie 48h. Wlasnie nie bylem pewny tego co napisalem ale tak mi sie wydawalo :)
Wszystko co napisałeś w poprzednim poście było błędne... :x
Narzędzia: Historia graczy [;

:rumieniec:

Duch82

Zbanowany

  • "Duch82" is male
  • "Duch82" has been banned

Posts: 419

Date of registration: 10 Oct 11

Location: Tilburg

Occupation: spadkobierca

  • Send private message

13

Monday, 28 May 2012, 13:37

dzieki za pomoc

/Zamykam
Woland
Być głupim, samolubnym i cieszyć się dobrym zdrowiem to trzy warunki szczęścia, ale gdy brak głupoty, wszystko inne nie ma znaczenia.
Autor: Gustaw Flaubert



...........................